Tuesday, March 24, 2009

KILL ME

well hari aku rase mcm nk bunuh diri




knp?
arghh..
sebab mood aku x baek sgt lah..
mak aku lah start dulu
mencuke ati die je deal nan kak ipa yg aku leh jage baby die..
mane lah tau aku de hal ke ape ke
xtny dulu kt aku boleh ke x ni bukan suruh tlg tapi pakse tlg!!

then...

kak aku balik keje~
aku igt nk luah kan perasaan aku tapi~!
tapi die balik die ckp
"ciah dah sidai baju ezerin(laki die)?"
dalam hati kecik aku berkate
"kepale otak ko dah la die laki ko,ko suroh aku sidai underwear die!! wtf lah!"

bertambah la baran aku pade hari itu..




tension*tension


aku on la pc nie..
tibe-tibe entah selot mane ade satu suare
kak aku ckp...
"eh! kak nk gune pc lah"
hurmm~
kepale aku ckp..
"aku dah on pc baru nk ckp sori to say fuck off aku nk berganjak!"
aku pon wat BODO jew die ckp..
die naik fedap bla lah
masok bilik die..~

tibe plak abg ipa aku balik...
seperti biase lah die mkn baring depan tv
membesa kan perot die yg dh sedie boncet!
kak aku pon baring lah ats perot boncet die tuh~
die ckp kat aku
"ciah..kak nk gune pc boleh?"
aku pon jawab tapi lambat gile..
"APE??" dengan nada nk marah..
"ah! dah la yana x yah gune jap g jew~!" nak nada same nan aku..
abg ipa aku jwb..
ati aku ckp
"hai..dah dok umah mak aku then ko nk jadi boss????papa aku pon x terok ko lah sial dah la ronggeng kak aku smpi die sakit2 badan.then suroh die wat keje mcm2 nie nk arah aku plak mmg carik point!!"
time tuh aku nk baling je meje pc kt muke die




then dh lame aku on9
adelah dlm 3 jam..~
dengan ego aku
aku tolak kusi yg ade roda nie then tutup pc
aku jln masok bilik x pndang sape2 pown!!





then mak aku ketok pintu*tok*tok*
"mak masok boleh?"
"ermm..pe?"
"mak nk g uma kwn mak.ank dia sakit mak nk anta dia berubat ade org gune2 kan ank die"
"ermm..yelah gi lah.."

bape jam kemudian~
"ciah bukak pintu nie!"
"APE???"
"ciah tido ke?kak nk mintak tlgg....~"
xsempat die abis kan ayat aku teros tutup pintu dan kunci..

mls aku nk dgr aku tau die marah aku




HAHA
tapi aku lagi plus plus marah die
lepas aku text cikit ngn sabiq
aku teros tido..LAGI BEST~!





THE END

5 comments:

  1. wah .. sounds bad .. amat memenatkan kalau selalu diarah .. uncle cukup benci diarah .. huhuhu tanpa sebab laa~~

    ReplyDelete
  2. what a day T_T

    ReplyDelete
  3. thxx u guyz phm my day :)
    hahaha
    bencikan di arah :D

    ReplyDelete
  4. haha
    gle laa
    syiera nie pnas baran weh
    mmg takot ouh kalo nmpk muke dye ngah mara..
    slap2 nti korg yg dye cmpk kt tepi longkng..
    hehe..
    sury syiera;)

    ReplyDelete
  5. kalo kne campk tpi longkak ko cmpk je dak neyh blk...
    jagn tkot ngn dak neyh..
    die xgarang pon...
    :P :P :P :P

    ReplyDelete