Tuesday, April 21, 2009

THIS IS ME












Penat lah aku hari ni..aku terlalu bz menjadi diri kau smpi terlupe kan makna diri aku sendiri.Tapi sekarang aku dh pon mencari erti diri ku. Aku hanya aku! Now i can live my dream and become the person that i dream to be that is ME no more hiding alone in the dark or other shadow!




HAHA! aku penat sebenarnyer byk sgt keje yg aku kene catch-up.Kene jage baby abg aku.Fuh jage budak bukan senang tapi aku tetap buat sbb syg pny psl.skrg lak aku tgh gado ngn kak aku n hubby die skali come on lah xkan aku nk jadi hambe dia spnjg hidop aku tlg lah aku penat ok.Lagi ssatu preparation utk g college pon belom siap..!!! OMG byk nyer!! sakit hati kuh!! Lagi satu boleh aku mimpi sabiq mintak break up ngn aku oh why God!! Aku gtau die haha die kate sumpah xkn curang and break ngn aku huh! btol ka? DONO lah stupid tol!! anyway aku kat sini nk gtau aku akan ada kehidupan aku lepas nie akan berjalan ke arah kemahuan aku (huh! i hope so!) and and and aku akan away selame semggu sebab pergi perak!!!! haha bye u all!!! and and lepas ni aku akan lebih bz hopefully korg faham and i miss my lina ,yan,hellena,uncle shaq!!!!

2 comments:

  1. haha...
    miss u too syiera...
    xoxo

    ReplyDelete
  2. erk .. apsal uncle ada !!! tu .. hehe .. uncle pun bz la syiera .. ada final xm .. erm .. nanti ada masa kite gossip2 cam biasa .. hehehe .. takperla .. at least syiera ada masa nak tulis blog .. uncle~~ huhu .. xsempat nak tulis pape .. ni pun baru leh online ..

    ReplyDelete