Monday, May 4, 2009

enough is enough













aku nk cite psl perasaan aku;
aku bukan ape...tapi kadang2 tu penat tau nk jage hati org nie as specially org yg kite syg

ok lah senang cite psl relationship aku ngn bf aku lah~
aku bukan x syg die syg tapi...perangai die a ku x tahan lah dah byk aku saba dgn die...perangai gile die tu ok lagi lah aku pon gile jgk...tapi perangai die yg x phm aku nie~ come on lah how long u knw me? xkn x leh nk agak aku nie perangai mcm mne ok? aku leh terime perangai ko npe ko x leh terime perangai aku? ha??eh hello aku terime ko seada nye ok x kire la ko tuh kaki miang yg x leh dok uma ok fine aku terime..so knpe ko xleh terime aku?kenapa nk mara aku pki picture seksi sikit kt myspace? nk kate ade jantan lam myspace aku rase aku dh buang 500 friend lam myspace hello bukan cikit tau!!!!!!semua kerane syg yg tinggal hanyalah perempuan aje!! kalau diorg tgk pon bukan heran mane diorg pon ade!!! and lagi satu aku tau lah ko buat kerane syg tapi hati aku rase x sedap bile ko ckp "mne nk letak muke aku nie ko ltk pic x senionoh mcm tuh??? smpi mmbr aku ckp ape nk jadi nan awek ko?" eh wait aku igt ko syg aku tapi skrg ape jadi air muke ko ape kene mengene ngn ko??????? eh bukan semue ttg ko lah mangkok!!!!! lagi satu aku dh byk tlg ko bile aku suruh ko tlg sikit semue x ken mcm hari tuh nk bank-in duit ade je mslh tapi bile aku ngn abg aku bank-in duit tuh ok jew ? pastu ko nk mara2 weyh aku mintak tlg lah kalau x nk x pew lah weyh~ arghh byk lagi mslh selain dari ko aku nk pk kan tau x?? aku pk 1 jew aku still syg ko aku still tahan dgn perangai ko nie kalau x aku dh lame angkat kaki bla je tau x?? aku dh byk berkorban ttg ko aku harap ko phm lah aku sikit ok??

ape pendapat korg? adakah aku masih syg dia atau aku hanya sygkan relationship kiteorg yg dh lame nie?

7 comments:

  1. saya x berapa faham sangat. sbb tulis bersambung... tapi dapat tangkap la kot intipati dier..

    ermm... saya raser baik duduk bersama2 slow talk, bincang kembali. Sbb x best kan rase macam nie.. awak pun rser x best. So aper kater just p satu tempat tenang dan berbincang ngan dier. Tu jerk yang mampu saya cadangkan...

    Aper2 pun relax taw,.. jgn tension2

    ReplyDelete
  2. wah .. laa camtu pulak jadinyer .. haritu cite kat uncle lain .. erm .. xper2 .. relax dulu .. cube bincang elok2 ngan die . kalau tak dpt gak .. bg contact die ngan alamat umah die .. biar uncle yg bincang ngan die .. tp kalau uncle bincang .. kecian lak die .. hilang telinga dek kene gigit

    ReplyDelete
  3. hoho. sabau2. cube kasi die peluang. ikut ape yg die suh. kalau melampau sgt, ok la. sound terus. kadang2 ego laki besar beb hehe. bace post aku 'sedikit kisah peribadi' tu. kot2 ko paham

    ReplyDelete
  4. syg..
    kaw en dh lme suke dye..
    kalo aku mgkin kaw syg reltionship yg dh lme gn dye en..
    erm..
    tp lau kaw dh tk than sgt bek angkt kaki jek..
    dye ptoto terima kaw seadenye kalo dye syg kaw..
    think about tht oke syg;)

    ReplyDelete
  5. hurm..
    love love love
    its too complicated
    just think positif if nk stay lame..
    ok hunney :)

    ReplyDelete
  6. syiera syg die la...rileks la...
    standard la tu gado2...salah faham...
    die laki...
    bukan paham sgt pmpuan nie...
    =)

    ReplyDelete
  7. oloh...bwk2 brsbr...x pon cr laki yg soleh....yg caring,leh same2 tolak ansur...bleh kebekkn dunia akhirat jgak.....tol kn bha??????????

    ReplyDelete