Saturday, May 2, 2009

normal day with smile on my face :)








Beberape hari ni aku byk menyendiri sebab nyer aku skrg byk touching and aku slalu rase diabaikan oleh semue org... :) hehe biase lah anak manje so bile di abaikan sikit teros majok tarik muncung 14inci hehehe :D currently aku skrg tgh lapa wlaupon bru lepas mkn kt NANDO's dgn family biase lha pompuan mkn kt luar meti sikit haha xlah aku mkn byk jugak tapi kan dri pagi x mkn so skrg yg bulan tgh mengambang baru nk mkn kn tu yg lapo jeee manjang hehe hari ni aku beli kasot kt VOIR xmhl sgt lam rm59.90 jew tuh pon pki duit sendiri yg diberi oleh papa haha xde beze pon kalau papa belikan kan kan kan? then aku ade salah paham sikit ngn mommy gado sikit then aku rase x sedap atilah mara mommy so aku teros belikan dia hadiah mommy's day.Belikan gelang kristal hehe suke dia senyum smpi telinger!! :) love u mommy wlpon sha marah sha x maksod nk sakitkan hati mommy :) love u too papa :)
dh tu je buat arini skrg nk buat maggi curry lapa lapa lapa lapa :)

1 comment: