Monday, January 17, 2011





hai semue :)
well after lame menghilang kan diri im
back..msti pelik well... u knowme..
nie sume disebabkan kawan rumah aku dia start buat blog
so aku pun teringin nak main blog balik
tapi maybe jarang la online maklum la rumah sewe xde wifi :)
iela boleh la die pki broadband but still lembab so susah sgt nk active balik..


now aku akan
cite kan ape yg terjadi dlm hidup ku lepas beberape tahun menghilang :)
First ofall, IM MARRIED !! wow big shock rite ..


last years i got married to this wonderful man his name is MUHAMMAD SYAHIR :)
as u know we been together over a year than our parent decided we should be married before anything bad happen ....
andwe both agreed with it..

eventho, suami aku masih blajar aku terime juga permintaan org tua kami.
first
mmg hard sgt nk terime keadaan yg berubah begitu cepat..
aku pun masih 19 tahun aku x tau 1 perkare tentang perkhawinan..
tapi aku tetap nk tempuh juga sbb menelan yg perit lagi baik dari meninggalkan perkare yg paling baik dan indah yg terjadi di hidup aku kan ? :)

tidak siapa kate khawin itu mudah dan senang dan tidak slalu bahagia .
so buat jelah .. tempuh sje hidup nie
aku pun akan cube menjadi seorg wife yg terbaik utk die :)

aku tau mesti ramai yg pk aku bazir kan mase mude rite?
well aku korban kan mase mude aku demi dia ..
tapi bagi aku sume itu x penting asalkan kite berade dgn org yg t'syg :D
hahaha




best tau kawin nie spe ckp bazir?
ok now stop kant sini psl kawin ...
now psl aku :)
aku skrg tinggal di rumah sewe dgn kawan..
YES,
aku tinggal asing tapi x jauh pon ngn suami blkg umah je..
slalu jmp , slalu dating *mcm dulu dulu* hehehehe
tiap minggu balik umah mak baru lah spent time together ;p
rumah sewe aku skrg nie aku satu bilik dengan iela and didi :D
diorg
best ... BEST KE?
best lerrrr kalau x buat ape aku 1 bilik ngn diorg..





last week baru je aku n didi besih kan umah sewe..
perghhhhh penat sioot!!
ye ar umah dh pecah longkang dh .. mate pon sakit
aku n
gn didi je kemas si iela kemas bilik cikit2 ok lah kan..
sbb kat bahagian ruang tamu tuh barang aku n didi je byk
so kem
as lah xde spe nk tolong sedeh =.=
tapi x pe aku masih ade didi ...
si iela kemas bilik sbb brg die penoh dlm bilik je




haaa!! lagi 1 la
st year 29 dec tuh bufday aku




hahahahaha
aku mlm tuh gado ngn suami aku ..
sbb
die main game lgsung x celebrate..
so sedih gile ahhh


pagi tuh die try pujuk aku..aku pon malas nk lyn
die tetap pujuk last kali aku ikot jela die ckp
petang tuh kiteorg kua aku nk g saloon rambot
nk wash hair sbb kat umah shampoo abis
(sebenarnyer malas itu je sbb nyer)
tgh kiteorg jln lepas wash hair jumpe kedai comel tau
kat w.maju ade kedai cina buat ice blended with pearl (ala mcm cool blog tuh)
sedap sgt aku blnje die pastu die tarik tgn aku ....
kat situ ade handmade frame so cuteeeeeeeee !!
die
ajak aku buat skali !
tapi mahal lah brg brg die total=rm26.90
tapi kerana sayang xpe :)
pastu balik umah dh maghrib....
mlm tuh kua balik..
die pki smart sgt aku pon pelik gile ahh...
die ajak g mkn kt pizza hut..
dh pesan bagai mkn pon smpi perot pon dh boncet tinggal nk mkn dessert
tap
i dessert lmbt smpi so die g la pesan lame gile aku tunggu
tibe-tibe lampu tertutup...
lagu HAPPY BIRTHDAY berkumandang
tgk tgk die dtg bwk bunge sekuntum dan kek..




awwwwwwwwwwwww
sweeeeeeeetttt sgt sgt aku mcm nak nagis!!
mmg aku x sangke die buat mcm tuh
then die ckp die mintak maaf psl mlm tadi die main game
die x tau nk buat ape utk aku mlm tadi...
die mmg plan buat utk hari tuh ;)
sedehnyer aku
mmg aku bersyukur sgt hahahaha
dh tu je cite aku nk share kali nie penat lah aku nk sedign blog aku balik nie boringg plak..
bye bye

1 comment:

  1. wow , so sweet . yela kawin tak ajak aku kan smpai aty kan . beginila kawan .

    ReplyDelete