Saturday, March 28, 2009

hate that guy~

aku x puas hati dgn sorg guy nie~



budak nie satu kelas ngn aku time skolah dulu
aku phm die mmg mulut &^$#@
phm2 jelah~
tapi kalau die nenok aku msti ade je x kene


well aku igt bile kite sume dh bla dari skolah~
boleh la die berubah tapi rupenyer lagi terok pade tuh~
mulut mngalah kan cik bedah blakang umah aku!!!
ya rabbi ~
terok gile ngutok aku kemain nk mampus~
nyampah hati aku baran sume ade..
pastu kate aku nie budak liar lah hape lah~
aku x kesah kan mulut org sbb aku tetap aku
kekadang tuh aku terime bulat2 sbb ade betol nyer~
so aku x heran lah~
tapi sejak peristiwe smlm ade lah yg die ngutok aku tuh~
and kprg tau x die an hati anjing rupenyer~



nk tau sbb ape?
ok aku ade lah sorg cikgu nie
aku sygg sgt
tapi die x suke ngn guy yg aku cite nie
sbb mulut die asik nk melawan jew!!
esh lau aku pown aku menyamph!
guy nie pown nyampah ngn cikgu nie~
ok pendek kan citew
cikgu aku sudah meninggal dunie~
time kol 3 pagi~
aku dpt msg dari budak yg x dpt dikenal pasti kol 6
aku menjadi tekejot berok~




sampai menagis teresak2 smpi mak aku pon takot nenok aku~
mne x nyer cikgu kesyggn menjadi arwah~
hanya ALLAH saje yg tahu~


tapi guy nie ckp ape tau~




aku x dew perasaan~
aku rase biase jew
sbb aku dari dulu mmg menyapah ngn die~
Ya ALLAH~
terok nyer die ckp~
cikgu dh jadi arwah sanggup die ckp mcm tuh~



hurmm
aku x taw lah~
die nk mengate org suma x baik itu sume x betol~
ok fine aku rase bagos lah die tego mcm tuh~
tapi tgk pade diri lah jgn la terok sgt and slalu pk yg ko tuh baik sgt
tlg lah pk psl hati org laen nk ckp tuh tapis lah~
mmg la mulot ko laser tapi pade2 lah~
diri ko pon x betol x yah nk btol kan org laen~

8 comments:

  1. beb...
    myb die just nk agong kan EGO die...
    nth2 kat umh tu dh wat solat tobat...
    sbb byk wat salah kat cikgu kte...

    ReplyDelete
  2. tegur tu boleh...
    tapi jangan la mengata...
    mana ada dalam hukum islam klu nak menegur tu kne bagi pedas mcm mkn cili api...
    al-fatihah pada cikgu u...

    ReplyDelete
  3. inalillah.. sorry 4 that..

    tp masih ader org mcm kwn kamu tu skrng nie T_T

    Astaghfirullah..

    ReplyDelete
  4. mybe la hellen :)
    ko tau kan aku ckp psl sape?:)

    insomania guy:hehe btol btol:)

    lalala:thxx lala :) nk wat cmner dh ade~

    ReplyDelete
  5. huish .. ada gak makhluk allah cenggitu .. tobat dosa die ke cikgu tu tak diampunkan .. padan muke die.. xjejak menara gading nnti ..

    erm .. papepun .. uncle sedekahkan fatihah n for syiera . uncle sedekatkan bau kentut uncle .. biar senyum skit .. kentut boleh mengubat segalanya :P

    ReplyDelete
  6. tau lah..
    dunia ne kecik je...
    pusing2 kat situ je...
    ko cite pasl ape pon ak tau je...

    ReplyDelete
  7. no comment
    mls nk komen psl budak tu
    prgi x brubh2

    ReplyDelete
  8. mls nk komen tpi tulis gak kat ruang komen neyh...
    kalo xnk komen xyah drop komen..
    bce je r...

    ReplyDelete